arne-timo.reismee.nl

Australie, New South Wales: Check!

Hallo allemaal,

Hierbij even weer een update van ons op reis. Na Queensland hebben wij onze reis logischerwijs vervolgd in New South Wales. Hierbij de bekende kustplaatsjes aangedaan zoals Byron Bay, Surfers Paradise, Newcastle etc.. Na ontelbaar mooie stranden te hebben gezien waren we toe aan wat meer cultuur en wouden we Australie eens van een andere kant bekijken. Onder het mom 'nu we er toch zijn' hebben we dan ook maar een bezoek gebracht aan Canberra de hoofdstad van Australie. Nadat ons piekfijn duidelijk was hoe het regeringstelsel in elkaar steekt hebben we onze reis vervolgd naar National Park: The Blue Mountains. Een machtig mooi park, met nog machtigere mooiere uitzichten!! Na menig bushwalk (jawel we zitten niet stil) zijn we door gereden naar Sydney, om hier van onze laatste week 'Australie' te genieten.Onze laatste week, bestond tevens uit de 'paasdagen' en, Pasen in Sydney ..., dat is wat anders dan'eiergooien bij Reuvers' daar zijn we achter gekomen. Het wordt hier ongeveer net zo groots gevierd als Kerstmis, de hele Sydney Harbour was dan ook uitgelopen voor het festijn, al met al is Sydney top!

Inmiddels zitten we alweer een poosje in Nieuw-Zeeland, van te voren wisten we datde temperaturenin Nieuw-Zeeland op dit momentstukken lager liggen dan gewenst. Daaromvliegen we a.s. woensdagdoor naarFiji om weer lekker 'op temperatuur te kunnen komen'.Overigens is Nieuw-Zeeland echt geweldig en zeer indrukwekkend!

Erik en Keshia

Jo volluk!

Klinkt goed! :) Tegelijkertijd aan de verslaggeving merk ik!

Tot op Fiji!! :D:D

Loaterr

Martin

Ben nu vooral benieuwd naar de goede look-a-like en naar de rest van de foto's natuurlijk ;)

Almar

Ook hier iemand die niet kan wachten op de foto's, plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden, toch?

Ennuh, vergis je niet in het feestje bij Reuvers afgelopen zondag, ook hier was het hele dorp weer uitgelopen...;)

Maar weer gaaf om wat van jullie belevenissen te lezen, veel plezier alvast op Fiji, maar dat zal wel goedkomen...

Nico

Goed bezig! Ben benieuwd naar de foto's!

Ellen

Neefjes,
Het moge duidelijk zijn; jullie zijn drukker met reizen dan met bloggen. En zo hoort het natuurlijk ook. Wij worden ondertussen door jullie ouders en broers op de hoogte gehouden van jullie belevenissen, dus ons komt niets tekort.

Geniet er nog van! Nog maar een paar weken, de tijd vliegt! En wat betreft eiergooien, jullie hebben wat gemist. Ome Wieko wist ze weer goed te mikken.. ;)

Rosalie

He gelukkig weer een keer een berichtje van de heren.
We dachten al....beleven ze nog wel wat.
Haha, nee hoor geef jullie groot gelijk! Verhaaltjes vertellen kan altijd nog.

Hier is de temparatuur inmiddels ook lekker opgelopen. En morgen natuurlijk koninginnedag! Dat zullen jullie dit jaar dan moeten missen. Neem aan dat ze dat echt niet vieren aan de andere kant van de wereld.
Maar jullie kunnen natuurlijk altijd zelf een feestje bouwen.

Nou veel plezier verder en we horen wel weer!

Groetjes!

Dekens

Klinkt goed jongens! Enzoals Almar al zei: die foto's zeggen genoeg! Mooie plaatjes hoor! Veel plezier nog! Wij gaan vandaag um'm weer onveilig maken;)

Gerwin en Marja

Hey daar,

Erg leuke foto´s, kunnen we ook een beetje mee genieten.
Have fun ...